Το να καταστρέφεις το έργο του Θεού, είναι σα να κηρύσσεις τον πόλεμο προς την δημιουργία του Κυρίου και προς την θεία του θέληση. Ακόμη, o καθένας πρέπει να δράσει – σύμφωνα πάντα με το θρησκευτικό του δόγμα!
- Σελ 647 Ο φεντεραλισμός δεν ειναι παρά μια μάσκα

Τρίτη 26 Ιουλίου 2016

Εχθροί της φυλής το κράτος και η δημοκρατία εξέγερση δύναται με παρανομία.


Ως Χριστιανοί Ορθόδοξοι Έλληνες και Εθνικοσοσιαλιστές μέσα από αυτή τη σελίδα έχουμε σκοπό να θεμελιώσουμε έναν άλλο τρόπο σκέψης και μία άλλη δομή στους νέους συντρόφους και αδερφούς. Εκτός από την ενημέρωση και την επικαιρότητα, θέλουμε να οικοδομήσουμε στους συναγωνιστές μας το αίσθημα της μαχητικότητας διότι θέλουμε εξέγερση και όχι απλά πνευματικά ανώτερους και καταρτισμένους ανθρώπους, να χαραμίζονται στο καναπέ. Θέλουμε οι συναγωνιστές μας αυτοί να συμβάλουν σε επαναστατικές πρακτικές και όταν λέμε επαναστατικές πρακτικές δεν εννοούμε άπειρες ώρες συζητήσεων στο πληκτρολόγιο ή σε κάποιο γραφείο, αλλά σε πραγματικό αντικρατικό αγώνα. Τι εννοούμε όμως όταν λέμε αντικρατικό αγώνα;

Για να ξεκαθαρίσουμε πρώτα τι είναι ο αντικρατικός αγώνας θα πρέπει να γνωρίζουμε τι είναι το κράτος, ποιά είναι η ιστορία του και πότε χρησιμεύει. 

Το κράτος λοιπόν κατά των τυπικών θεσμών και από την αρχή της δημιουργίας του είναι ένας μηχανισμός ο οποίος φτιάχτηκε για να υπηρετεί το έθνος και το λαό. Απ’ την αυγή της ανθρωπότητας όμως, έως σήμερα, το κράτος όχι μόνο δεν λειτούργησε υπέρ του έθνους και του λαού, αλλά αντίθετα πήρε θέση ως ορκισμένος εχθρός του. Όπως για παράδειγμα, στα αρχαία χρόνια με τους διωγμούς και τις σφαγές μεγάλων φιλοσόφων και ανθρώπων των γραμμάτων, των τεχνών και των επιστημών, από το δημοκρατικό κράτος το οποίο τόσο πολύ θέλουν να πιπιλίζουν σήμερα οι νεοέλληνες και οι κρατικοί."Η Ελλάδα γέννησε την Δημοκρατία και είμαστε περήφανοι γι' αυτό".
Ας δούμε όμως τι είναι η δημοκρατία που την προφέρουν συνεχώς οι ελληνόφωνοι και γεμίζει το στόμα τους. Από τα αρχαία χρόνια μέχρι σήμερα... Σωκράτης, Αντιφών, Καλλιμέδων, Καλλίστρατος, Αλεξανδρίδης, Θουκυδίδης, Ηγήμων, Φρύνιχος, Κριτίας, Πυθαγόρας, Ίππαρχος καταδικάστηκαν σε θάνατο από το δημοκρατικό κράτος. Ξενοφών, Αλκαίος, Αριστείδης, Θέογνις, Ηρόδοτος, Θεμιστοκλής, Αριστοτέλης, Ανδοκίδης, Πλάτων, Στίλπων, Μενέδημος καταδικάστηκαν σε εξορία και μερικοί από αυτούς αυτοεξορίστηκαν. Επίσης Μιλτιάδης, Φειδίας, Αναξαγόρας, καταδικάστηκαν σε φυλάκιση και θάνατο. Όλα αυτά τα έπραξε η αρχαιοελληνική δημοκρατία την οποία καπηλεύονται περισσότερο οι ακροδεξιοί κόλποι πχ "ναι αλλά η Δημοκρατία στην αρχαία Ελλάδα δεν ήταν έτσι", "εμείς θέλουμε αρχαία ελληνική Δημοκρατία" ή βάζοντας σε εισαγωγικά τη λέξη δημοκρατία όταν μιλάνε για την σημερινή εποχή , ή κουνώντας χαρακτηριστικά τα αυτιστικά δάχτυλά τους με υφάκι λέγοντας "δημοκρατία", ντε και καλά δεν έχουμε δημοκρατία, η δημοκρατία είναι καλή δεν είναι έτσι... Συνεπώς η αρχαία ελληνική δημοκρατία δολοφονούσε εξόριζε και φυλάκιζε τους ανθρώπους που γέννησαν τον πολιτισμό μας. Από εκεί και πέρα περνάμε μεταγενέστερα, στην μετέπειτα εποχή της επαναστάσεως του 1821. Το κράτος της Δημοκρατίας αποφάσισε να τιμήσει τους αγωνιστές με φυλακίσεις και εκτελέσεις. Τον Κολοκοτρώνη με  φυλάκιση, τον Καραϊσκάκη με θανατική ποινή, τον Οδυσσέα Ανδρούτσο τον δολοφόνησαν παρακρατικοί και πολλοί άλλοι αγωνιστές φυλακίστηκαν και δολοφονήθηκαν. Το δημοκρατικό κράτος της μετέπειτα επαναστάσεως «τίμησε» την ηρωίδα Μαντώ Μαυρογένους, η οποία εκτός του αγώνα που έκανε, έδωσε όλη της την περιουσία στην επανάσταση, πεθαίνοντας τελικά ξεχασμένη και φτωχή. Έχουμε πολλά ακόμα να πούμε για εκείνη την εποχή και για τις προδοσίες του δημοκρατικού πολιτεύματος εις βάρος των αγωνιστών, αλλά για να μην πολυλογούμε ας έρθουμε κατευθείαν στην νεώτερη εποχή...στο σήμερα. Παπανδρέου, Καραμανλήδες, Τζέφρι, Σαμαράς, Τσίπρας, μνημόνια, λαθρομετανάστευση, αυτοκτονίες, και ξανά τα ίδια. Gay pride μηδενισμός, καμένη σημαία, εκφυλισμός, ναρκωτικά, δολοφονίες, βιασμοί και σπάσιμο μαγαζιού του μεροκαματιάρη Έλληνα. Μήπως θέλεις κι άλλα ελληνόφωνε δημοκράτη για να καταλάβεις ότι η δημοκρατία δεν είναι ιδανικό πολίτευμα για το λαό, ή θα συνεχίσεις να τρέχεις έξω από τη Βουλή χτυπώντας κατσαρόλες για άμεση δημοκρατία και "ελευθερία"; Άλλωστε η δημοκρατία δουλεύει δικτατορικά εις βάρος της μειοψηφίας. Δηλαδή ότι αποφασίσει η πλειοψηφία είναι το δίκαιο και το σωστό. Οι 20 έχουν δίκιο επειδή είναι 20 και οι 5 έχουν άδικο επειδή είναι 5. Αν π.χ. η πλειοψηφία λέει ότι πρέπει να χτυπάμε τα κεφάλια μας στο τοίχο κάθε μέρα, εμείς πρέπει να το κάνουμε διότι το λέει η πλειοψηφία. Αν δε το κάνεις καταπατάς τα δημοκρατικώς αποκτηθέντα ανθρώπινα δικαιώματα. Το ίδιο συμβαίνει και με την αναγνώριση της ομοφυλοφιλίας, των μειονοτήτων κ.ο.κ. Αποδέξου την γενοκτονία και τον εκφυλισμό του λαού σου αλλιώς θα σε κρεμάσουμε ανάποδα, συμβαδίζοντας πάντα με την ελευθερία και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πλήρης παραλογισμός και παράνοια. Τουλάχιστον μπορείτε να καταλάβετε και μόνοι σας γιατί η νέα τάξη πιπιλίζει τη δημοκρατία, αφού η πλειοψηφία δεν είναι ικανή για τίποτα μιας και το πνευματικό της επίπεδο φτάνει μέχρι το κυνήγι πόκεμον σε μία οθόνη.


Και τώρα ας μιλήσουμε λίγο για το πότε χρησιμεύει ένα κράτος. Το σίγουρο πάντως είναι ότι δεν χρησιμεύει, δεν χρησίμευε και δεν θα χρησιμέψει ποτέ όταν είναι δημοκρατικό.. Πότε θα χρησιμεύει δηλαδή; Όταν θα είναι κομμουνιστικό δικτατορικό διεθνιστικό; Όταν θα είναι καπιταλιστικό; Ή όταν θα είναι βασιλικό δικτατορικό; Για εμάς τους εθνικοσοσιαλιστές το κράτος θα χρησιμεύσει όταν θα είναι εθνικοσοσιαλιστικό-εθνικοκοινωνικό, όπου θα βασιλεύει η κοινωνική δικαιοσύνη. Με έναν ηγέτη ικανό και όχι 300 χαραμοφάηδες σε μια εξουσία... Μην ξεχνάμε ότι σε ένα εθνικοσοσιαλιστικό κράτος δεν θα υπάρχουν διαχωρισμοί δεξιοί και αριστεροί κεντρώοι διαγώνιοι κλπ, αλλά ένας λαός ενωμένος. Ούτε στις τάξεις θα γίνεται διαχωρισμός εφόσον όλες οι τάξεις θα δουλεύουν για τον λαό, ο καπιταλισμός και η εκμετάλλευση δεν θα έχουν θέση στη κοινωνία μας.

Αφού λοιπόν δεν μας αντιπροσωπεύει το κράτος και μας έχει δείξει ότι θα είναι εχθρός μας και μένει να δολοφονήσει και τον τελευταίο Έλληνα, περνάμε στην αντεπίθεση.Αρχικά δεν αναγνωρίζουμε καμία απο τις εξουσίες του και κυρίως την αστυνομία. Η αστυνομία είναι ο κύριος εχθρός μας και αυτό διότι χωρίς αστυνομία δεν υπάρχει κράτος. Χωρίς αστυνομία ξεσπάει το χάος  και αυτό το χάος θα μας αφήσει να αναμετρηθούμε και να διαλύσουμε ολοκληρωτικά τους εχθρούς μας χωρίς τον φόβο της σύλληψης. Αυτό είναι που φοβούνται και οι πολιτικοί τύραννοι, ένα ανερχόμενο χάος χωρίς αστυνόμευση. Διότι έτσι ο λαός θα μπεί στα σπίτια τους και ξέρουμε πολύ καλά τι ακολουθεί όταν η οργισμένη λαική δύναμη βρεθεί με τον χρόνιο βασανιστή της.Οι ακροδεξιοί μπατσόφιλοι δεν χάνουν την ευκαιρία να γλείψουν τους δούλους της σιωνιστικής κατοχής και οι μπάτσοι δεν χάνουν την ευκαιρία να συλλάβουν όποιον είναι επικίνδυνος για την δημοκρατία. Και τα σχόλια τύπου ''χωρίς αστυνομία οι κλέφτες, οι βιαστές, οι έτσι, οι αλλιώς θα μας κάνουν, θα μας ράνουν'' κτλ, προδίδουν τον φόβο του νεοέλληνα να προστατέψει μόνος του τον εαυτό του. Άμα δεν μπορείς να προστατέψεις μόνος σου τον εαυτό σου τότε πως θα προστατέψεις μιά ολόκληρη πατρίδα που είναι έρμαιο στα χέρια του εχθρού;Έτσι κι'αλλιώς, όταν φέρουμε το χάος αυτοί είναι που πρέπει να μας φοβούνται και όχι εμείς αυτούς. Αφού λοιπόν είπαμε πως δεν αναγνωρίζουμε την αστυνομία, πως δρούμε απο εκεί και στο εξής; Σε καμία περίπτωση ένας αντικρατικός ακτιβιστής δε θα επιτεθεί κατευθείαν στο φανερό και πιο δύσκολο, δηλαδή στην αντιμετώπιση του μηχανισμού και προστάτη του κράτους που είναι η αστυνομία, αλλά σε κάποιους άλλους μηχανισμούς που ελέγχονται απο αυτό και είναι πιο έυκολοι να αντιμετωπιστούν. Αρχικά ξεκινάμε με επιθέσεις σε μειονότητες ή γκέτο αλλοφύλων ή αναρχικές και αντιφασιστικές ομάδες και LGBT κοινότητες.Αυτό θα γίνει είτε με την κλασική μέθοδο των πογκρόμ, είτε με εκρηκτικούς ή εμπρηστικούς μηχανισμούς στους χώρους που συναθροίζονται ή στα σπίτια τους. Και γενικότερα κάθε μέδοθος σαμποτάζ είναι αποτελεσματική όταν βρίσκει κατευθείαν τον στόχο και όχι αμάχους. Με συχνές και περίπλοκες επιθέσεις ο εχθρός αποδυναμώνεται και έχει στο νου του περισσότερο την άμυνα παρά την επίθεση. Λύνουμε αρχικά τα χέρια μας και δεν σκεπτόμαστε το πόσο αίμα θα χυθεί, αλλά αφήνουμε την οργή μας, να μας οδηγήσει στην εξέγερση. Με σωστή οργάνωση και δομή εξαπολύοντας επιθέσεις μεγάλης κλίμακας θα καταφέρουμε την εξασθένηση του στόχου μας. Στη συνέχεια στοχεύουμε σε δυσκολότερους αντιπάλους όπως: μαφιόζοι και έμποροι ναρκωτικών. Με την ίδια τακτική είτε σπάζοντας στο ξύλο ένα βαποράκι, είτε με εκτέλεση ενός μεγαλοπρεζέμπορα και με χρόνιες και πολλαπλές επιθέσεις μπορούμε έστω να καταφέρουμε να καθαρίσουμε μερικές περιοχές. Διότι το εμπόριο ναρκωτικών δεν είναι έυκολη υπόθεση αλλά μπορούμε να φέρουμε αποτέλεσμα όταν έχουμε υπομονή και προ πάντων πίστη στον αγώνα και στον Δημιουργό μας! Μετά στρεφόμαστε σε μία πιό δυνατή εξουσία, όπως τα ΜΜΕ, δηλαδή την συνειδησιακή εξουσία που υπνωτίζει τον λαό. Εκεί μπορούμε να επιτεθούμε η ατομικά σε κάθε δημοσιογράφο και μεγαλοκαναλάρχη, ή χτυπόντας και καταστρέφοντας κανάλια και ραδιοφωνικούς σταθμούς. Αφού πετύχουμε το επιθυμητό αυτό αποτέλεσμα και δεν έχουμε συλληφθεί ακόμα απο την αστυνομία, συνεχίζουμε τις επιθέσεις μας σε γραφεία κομμάτων, σε σπίτια πολιτικών, σε υπουργεία και στην Βουλή.Αφού με τις επιθέσεις μας έχουμε καταφέρει ένα μεγάλο πλήγμα στην εξουσία ώστε να μην μπορεί να ελέγξει τις αναδυόμενες λαικές αντιδράσεις, τότε δίνουμε το τελειωτικό χτύπημα ξεκινώντας αντάρτικο εναντίων του κράτους.Ολοκληρωτικό, δηλαδή πόλεμο εναντίων της κατοχικής δημοκρατικής εξουσίας, με ένοπλους πατριώτες να ξεχύνονται στους δρόμους, Μην ξεχνάμε και το σύνθημα που λένε συνεχώς οι αντιφασίστες. Ότι: <<ο φασισμός πρώτα έρχεται για τους άλλους και μετά για όλους>> όπως και το γνωστό ποιήμα του Μπέρτολτ Μπρέχτ στο οποίο λέει συγκεκριμένα: <<όταν ήρθαν να πάρουν τους τσιγγάνους δεν αντέδρασα δεν ήμουν τσιγγάνος, όταν ήρθαν να πάρουν τους κομμουνιστές δεν αντέδρασα δεν ήμουν κομμουνιστής, όταν ήρθαν να πάρουν τους εβραίους δεν αντέδρασα δεν ήμουν εβραίος, όταν ήρθαν να πάρουν εμένα δεν είχε απομείνει κανείς για να αντιδράσει>>. Το συγκεκριμένο απόσπασμα σχετίζεται με το πως λειτουργούμε και πώς μπορούμε να φέρουμε το αποτέλεσμα με την μέθοδο ''ένας-ένας'' κα όχι όλοι μαζί. Ο εχθρός φοβισμένος μαρτυράει ότι αυτή η τακτική μπορεί να τον συντρίψει περισσότερο.

Επίσης θα θέλαμε να διευκρινίσουμε κάποια πράγματα σε κάποιους συναγωνιστές μας οι οποίοι πιστεύουν ότι δημοκρατικά θα κερδίσουν τη δημοκρατία. Δηλαδή, πιστεύουν ότι μέσω του κοινοβουλίου ψηφίζοντας ένα "εθνικοσοσιαλιστικό" κόμμα και βάζοντάς το στα έδρανα της σαπιοβουλής θα πάρουμε την εξουσία η οποία θα είναι και υπέρ μας. Και με το δίκιο τους να το πιστεύουν, αφού το ίδιο έπραξε και ο Χίτλερ, με τη μόνη διαφορά ότι εκείνος έζησε το 1933 και όχι το 2016.Τότε τα νέα μαθεύονταν μόνο αν αγόραζες εφημερίδα και από στόμα σε στόμα. Δεν υπήρχαν τηλεοράσεις, κινητά τηλέφωνα, διαδίκτυο, τα οποία να ελέγχουν οι νεοταξίτες. Μία προπαγάνδα μπορεί να πετύχει το σκοπό της μέσα σε λίγες ώρες άμα το θέλει το σύστημα. Μέσα σε λίγες ώρες μπορεί να μάθει μέχρι και η κυρά Κώσταινα από το κατσικοχώρι ότι κάτι κακό έκαναν πάλι φασίστες στην άλλη άκρη της γης. Εδώ, στη Τουρκία ανέτρεψαν ολόκληρο πραξικόπημα μέσω των ΜΜΕ (αν δεν ήταν στημένο). Με τα σύγχρονα μέσα προπαγάνδας που διαθέτει ο εχθρός δημιουργεί γενίτσαρους. Έκτος αυτού, πιστεύετε ότι υπάρχει ζωντανό κίνημα το οποίο θα αφήσουν να μπει στη Βουλή; Συνήθως η τακτική που χρησιμοποιεί το σύστημα είναι να φτιάξει ψευτοκινήματα με δικούς του ανθρώπους μέσα, με σκοπό να μαντρώσουν αληθινούς αγωνιστές ώστε να γίνονται σκηνοθετημένες αντιδράσεις χωρίς αποτέλεσμα. Ακόμα και να πετύχει ένα τέτοιο κίνημα, να γίνει κόμμα και να μπει στη Βουλή, σύντομα η δημοκρατία θα το κηρύξει παράνομο και θα κλειστούν στα μπουντρούμια και όχι στα VIP κελιά της γυναικείας τιμής. Δεν θα μιλήσουμε όμως συγκεκριμένα γιατί σκοπός μας είναι να παραδειγματίσουμε και όχι να προσφύγουμε σε κατινιές. Αν σκεφτούμε στα πλαίσια της λογικής, το σύστημα δεν έχει λόγο να “αυτοκτονήσει” αφήνοντας κάποιο αντισυστημικό κόμμα να μπει στη Βουλή και στη συνέχεια να κυβερνήσει και να το “σκοτώσει”. Γι'αυτό, τασσόμαστε υπέρ της αποχής από τις εκλογές. Δεν συμμετέχουμε στο κρατικό παιχνίδι, το οποίο δίνει την ψευδαίσθηση στο λαό ότι μπορεί να κυριαρχήσει. Ο λαός ψηφίζει γιατί νομίζει ότι έχει επιλογή αλλά στη πραγματικότητα οι εκλογές γίνονται για να ηρεμήσει ο κοσμάκης βγάζοντας την οργή του στην ψήφο και όχι στα όπλα. Είναι όπως οι λύκοι που παίζουν με το θήραμα τους. Το αφήνουν να νομίζει ότι ξέφυγε και στη συνέχεια το κατασπαράζουν. Με αυτόν τον τρόπο λειτουργεί και το σύστημα, μόνο που το σύστημα κηρύττει εκλογές φοβούμενο τις επαναστάσεις. Κατά ένα παρόμοιο τρόπο λειτουργούν και οι ειρηνικές διαδηλώσεις και διαμαρτυρίες. Μία διαμαρτυρία δεν πρόκειται να αλλάξει την εξουσία αν δεν περιέχει βία. Μία πορεία είναι μια τρύπα στο νερό αν δεν φτάσει στο σημείο να μπει στη Βουλή και στα υπουργεία λιώνοντας τα κεφάλια των εξουσιαστών. Κατά κύριο λόγο οι διαμαρτυρίες γίνονται για να ξεφουσκώσει η λαϊκή οργή. Οι διαμαρτυρίες γίνονται μπας και ευαισθητοποιηθεί η κυβέρνηση να μην πάρει σκληρά μέτρα για το λαό. Είναι όμως και αυτοί σαν το θήραμα των λύκων. Είναι σαν να λέει το πρόβατο στους λύκους, δεν θα με φάτε γιατί έχω δικαίωμα στη ζωή. Οι λύκοι όμως πεινάνε και δεν τους ενδιαφέρει η ζωή του προβάτου. Έτσι γίνεται και με το κράτος. Δεν του καίγεται καρφί αν εσύ θα αυτοκτονήσεις ή πεθάνεις από την πείνα. Οι πολιτικοί έχουν συμφέροντα και θα πράξουν αυτά που θα τους πει ο γαμψομύτης αφέντης τους. Γι’ αυτό σταμάτα τις διαμαρτυρίες και πέρνα στη παρανομία. Αν οι διαμαρτυρίες άλλαζαν την εξουσία, θα ήταν παράνομες, όπως θα ήταν και οι εκλογές.

Τώρα, σε ότι έχει να κάνει με την τακτική που χρησιμοποίησε ο Χίτλερ για να εκτελέσει το σύστημα και να οδηγήσει τη φυλή του στην ελευθερία, παραθέτουμε μερικά αποσπάσματα από το βιβλίο «Ο Αγών μου».Ο Χίτλερ δεν απέκλεισε ενδεχόμενα επαναστατικού αντικρατικού αγώνα και αυτό θα το δούμε στα παρακάτω αποσπάσματα. "Η τρομοκρατία στους δρόμους, στα δημόσια κέντρα, στα εργοστάσια, στις συγκεντρώσεις, θα πετυχαίνει πάντα αν μια παρόμοια τρομοκρατία δεν της φράξει το δρόμο". "Όταν η κυβέρνηση οδηγεί ένα λαό στην καταστροφή από όλους τους δρόμους, η επανάσταση αποτελεί, όχι πια δικαίωμα των πολιτών, αλλά καθήκον". "Όταν η φυλή κινδυνεύει να απωθηθεί ή και να εξαφανιστεί, το ζήτημα της νομιμότητας δεν παίζει παρά δευτερεύοντα ρόλο. Σ' αυτές τις περιστάσεις δεν παίζει κανένα ρόλο αν το δικαίωμα της ύπαρξης κατακτάται με νόμιμα μέσα. Το ένστικτο της αυτοσυντήρησης των καταπιεζόμενων θα είναι πάντα η μεγαλύτερη τους δικαιολογία για έναν αγώνα με όλα τα μέσα. Τα δικαιώματα του ανθρώπου πρωτεύουν από τα δικαιώματα του κράτους".


Τέλος θα θέλαμε να χαιρετήσουμε ξεχωριστά τους ριζοσπάστες εθνικιστές και εθνικοσοσιαλιστές Α.Μ.Ε και Combat 18 Hellas οι οποίοι κατά τη γνώμη μας κάνουν πραγματικό αντικρατικό αγώνα και θα προσευχόμαστε για τα καλύτερα. Επίσης για όσους συναγωνιστές θέλουν να ακολουθήσουν τέτοιες επαναστατικές μεθόδους παραθέτουμε δύο σημαντικές μπροσούρες- εγχειρίδια των Α.Μ.Ε όπου θα σας βοηθήσουν στις δράσεις.

https://www.scribd.com/document/169455836/%CE%86%CE%BA%CE%BF%CF%85-%CE%A3%CF%8D%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%B5-%CE%95%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE-%CE%95%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%83%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE

https://www.scribd.com/document/164936884/%CE%A4%CE%9F-%CE%95%CE%93%CE%A7%CE%95%CE%99%CE%A1%CE%99%CE%94%CE%99%CE%9F-%CE%A4%CE%9F%CE%A5-%CE%95%CE%A3-%CE%A0%CE%9F%CE%9B%CE%99%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A5-%CE%A3%CE%A4%CE%A1%CE%91%CE%A4%CE%99%CE%A9%CE%A4%CE%97

<<Αν λαχταράς την λευτεριά σε ξένους μην ελπίζεις, παρ'την ο ίδιος αν μπορείς αλλιώς δεν την αξίζεις>>